last minute order

tunggu sejukkk...
da siap packing....

kuih ni merupakan last minute oder.. kul 3ptg SIL aku call, member dia nak oder kuih bakar tapi nak 2pcs jer... nak esok pagi2... ermm ok lah... memandangkan tekak aku memang lama sangat nk makan kuih ni.. amek gak larr oder, tartlet yg member adeq aku oder pun tinggal bakar filling jew.. aku pun call lah hubby srh beli santan bile balik keje nnt.. aku nak g beli jalan kaki kat kedai depan tuu hujan lebat plak... cian laaa anak aku... demam plak karang... aku pun dgn slow motion abeskan wat tart tadi... jap lagi SIL aku call, nak tambah oder... sume skali 9pcs... mak aiii kul brape lah abes baking malam ni... nak tak nak aku call abg aku srh li santan... tu pun abg aku lambat anto, sbb hujan lebat + ngan traffic jam.. malam tu baru lah mula operasi... nak dekat kul 2pg baru tido... huhuhu.. ngantok nyerrr

0 ulasan:

Catat Ulasan

 
blogarama.com